Domoszlainé Harman Krisztina

Gazdálkodási előadó

Cím

  • Hősök tere 3.
  • Visonta
  • Heves
  • 3271
  • Magyarország

Kapcsolat

  • This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • +3637/360-086 / 110 mellék

Egyéb információk

Ügyfélfogadás

Hétfő - Csütörtök
7.30-12.00
12.30-16.00
Péntek
7.30-13.30

Feladatkörök

Operatív gazdálkodási feladatok

  • házipénztár kezelés
  • bevételi-kiadási pénztárbizonylatok kezelése
  • illetmények, útiszámla, étkezési hozzájárulás, megbízási díj, egyéb járandóságok, segélyek kifizetése, kiutalása
  • SZJA fizetéshez kapcsolódó munkáltatói feladatok
  • információszolgáltatás a Magyar Államkincstár és az állami adóhatóság részére
  • intézmények pénzellátása, pénzügyi, gazdálkodási ellenőrzése
  • lakosság közműfejlesztési hozzájárulásával kapcsolatos ügyek
  • társadalombiztosítási ügyekkel kapcsolatos feladatok
  • közhasznú foglalkoztatással kapcsolatos ügyek, Munkaügyi Hivatal felé igénylés, támogatás elszámolása
  • az önkormányzatot illető állami támogatások igénylése, elszámolása
  • lekötött betétekkel és értékpapírokkal kapcsolatos feladatok (lekötés, felbontás)
  • folyószámla egyeztetési ügyek
  • fizetendő számlák utalása, pénzügyi teljesítés figyelemmel kísérése
  • az Önkormányzat biztosításainak kezelése

Személyzeti ügyek

  • kinevezés, megbízás
  • átsorolás
  • Visonta Községi Önkormányzat által foglalkoztatott, a polgármester és a jegyző munkáltatói jogkörébe tartozó alkalmazottak közszolgálati jogviszonyának, közalkalmazotti jogviszonyának, munkaviszonyának létesítésével, megszűnésével kapcsolatos munkáltatói feladatok
  • ruházati költségtérítéssel kapcsolatos elszámolás kezelése, nyilvántartás vezetése
  • illetményelőleg, tanulmányi hozzájárulás elszámolása, nyilvántartása
  • személyi anyagok vezetése

Titkársági, szervezési ügyek

  • intézményekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok
  • kisebb beszerzések, nyomtatványok megrendelése
  • telefonközpont kezelése
  • munkaköréhez kapcsolódó statisztikai jelentések
  • a polgármester és a jegyző tevékenységének technikai segítése (telefonkapcsolat biztosítása, vendégfogadás)
  • a polgármester és a jegyző tevékenységéhez kapcsolódó ügyviteli, adminisztratív feladatok ellátása (pl. gépelés, telefax leadása)
  • >Állategészségügyi feladatok: kapcsolattartás a hatósági állatorvossal
  • Szolgáltatásokkal, kommunális ellátással kapcsolatos hibabejelentések és megrendelések továbbítása
  • A lakossági hulladékszállítással kapcsolatos koordinációs feladatok ellátása
  • Szabadság-nyilvántartás vezetése, szabadságolási terv előkészítése, rendkívüli munkavégzés nyilvántartása, helyettesítéssel kapcsolatos nyilvántartás vezetése
  • Az Önkormányzat alkalmazottainak a cafetéria-rendszer keretein belül nyújtott béren kívüli juttatásaival kapcsolatos feladatok ellátása

Kapcsolati űrlap

Az űrlap segítségével emailt lehet küldeni a címzettnek.
Minden csillaggal (*) megjelölt mező kitöltése kötelező.